Příběhy legend
Nejnovější příspěvky
Nejnovější komentáře
    Archiv
    Rubriky

    Strategie výhry

    Pro hrdiny (tj. hráče) je důležité, aby vždy zůstávali za svými miniony (poskoci). Pokud tak nečiní, útočí nepřátelští minioni a věže na hrdinu, a tím ho zraňují a mohou ho i zabít. Pokud však hrdina postupuje správně, tak nepřátelské miniony zdálky zabíjí a za to získává jak peníze, za které si nakupuje předměty, tak i zkušenosti, díky nimž postupuje na nové levely a vylepšuje své speciální schopnosti. Ty poté používá na zabíjení nepřátelských hráčů. Podstatnou součástí dobré hry je nakupování správných předmětů, aneb je jich velké množství a pro každou postavu se hodí jiný, a jejich následné skládání sloužící k výrobě ještě mocnějších předmětů.

    Ocenění ve hře

    Během hry mohou hráči získat ocenění dvou typů. Prvním z nich je První prolitá krev, které je uděleno hráči, jenž v daném zápase jako první zabije jednoho ze soupeřů. Druhým typem je pak ocenění za zabití vícero nepřátelských hráčů, jež je odstupňované od dvou do pěti v pořadí Dvojzářez (doublekill)Trojzářez (triplekill)Čtyřzářez (quadrakill) a Pětizářez (pentakill) popřípadě Šestizářez (hexakill) v Hexakill modu. Dříve byl i tzv. Legendární zabití (Legendary Kill), které jste dosáhli při dosažení Pětizářezu (pentakill) a následném zabití dalšího spawnutého (narozeného protivníka).

    Mimo hru

    Když hráč zrovna nehraje, nachází se v lobby. Zde si hráč může nakupovat další hrdiny, balíčky, svazky a runy, prohlížet si statistiky jiných hráčů, nebo pozorovat hry jiných hráčů pomocí Spectator módu. Také je zde možnost nastavení si tzv. mastery (česky mistrovství). Dále je zde možnost využití chatu.

    Občas je v Riot Games problém s rozchozením hry nebo se zrovna něco předělává; jde to ale obejít heslem thereisnourflevel, které se píše hned do úvodní obrazovky při problému zapnutí hry, tzv. když je místo online unaviable. Text se nepíše do žádného okna a ani ho nikde neuvidíte.(Tímto heslem se sice dostanete k přihlášení, ale samotnou hru si nezahrajete. Hra potřebuje kontakt se serverem, abyste mohli hrát.)

    Masteries

    Jsou body, které si hráč může navolit před startem hry. Hráč se pomocí mastery stává silnějším a více specializovanějším na určitý způsob boje – slouží k vylepšení hrdiny nebo jeho kouzel. Masteries se dají navolit ve třech oborech: Útočné, Obranné a Užitečné. Hráč si může vybrat mezi všemi a kombinovat je mezi sebou. Maximální počet masteries je třicet.

    Runy

    Runy si hráč může zakoupit a pak si je různě nakombinovat ve svých runových stránkách. Runy jsou rozděleny podle tří stupňů a čtyř oborů. Každý obor má runy lepší v jiných věcech něž druhý. Obory jsou Marks (útočné), Seals (obranné), Glyphs (kouzelné) a Quintessence (Utility). Run může hráč používat ve hře jen omezený počet od každého druhu (od Marks, Seals A Glyphs devět run a od Quintessence tři).

    Platidla

    • XP – Experience Points, v češtině body zkušenosti, dostává hráč za hry (za vyhrané více, za prohrané méně), díky bodům zkušenosti postupuje na další úrovně až na maximální třicátou. Po ní už body zkušenosti nedostává. S novými úrovněmi se mu otevírají další tzv. Summoners spells, které si hráč vybírá před hrou (vždy dvě).
    • IP – Influence Points, v češtině body vlivu, jsou něco jako peníze ve světě League of Legends. Hráč si za ně může koupit hrdiny, runy nebo ikonky vyvolávače (za vítězství dostane více IP, za porážku méně).
    • RP – Riot Points, v češtině Riot body, si hráč může koupit za peníze pomocí kreditní karty, Paypal, PaySafeCard, SMS, Moneybookers, U-kash a Předplacené Riot karty. Všechny způsoby jsou v ČR umožněny, avšak SMS je oproti ostatním značně znevýhodněna.
    • Gold – platidlo přímo ve hře, jenž se požívá ke kupování výbavy pro hrdiny.

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>